^ Back to Top

Zajęcia Taneczno Ruchowe dla Pań AEROBIK

Jest to rodzaj aktywności kierowany dla pań w różnym wieku, które pragną poprawić swoją kondycję fizyczną i sprawność całego ciała, wzmocnić układ krążenia, poprawić rzeźbę mięśni, ujędrnić ciało i spalić nadmiar tkanki tłuszczowej. Nasze treningi prowadzone są w różnej formie zajęć fitness:
Dance Aerobik - połączenie ćwiczeń z tańcem. Celem treningu jest wzmocnienie układu krążenia, poprawienie kondycji i koordynacji ruchowej oraz spalanie zbędnych kilogramów. Dzięki połączeniu gimnastyki z tańcem można świetnie rozładować stres i emocje. Ten typ aerobiku kształtuje głównie mięśnie nóg i pleców.
Fat-Burning - średnio intensywny trening koncentrujący się na wspomaganiu procesu spalania tkanki tłuszczowej.
TBC (Total Body Conditioning) - zajęcia wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe oraz poprawiające kondycję fizyczną.
Trening interwałowy - intensywna forma zajęć ogólnorozwojowych polegająca na łączeniu ćwiczeń poprawiających wydolność z ćwiczeniami wzmacniającymi.
Pilates - zajęcia wzmacniające mięśnie całego ciała, w szczególności mięśnie głębokie brzucha i grzbietu, wykonywane przy spokojnej muzyce. Zajęcia te w niewielkim stopniu obciążają stawy - forma proponowana jest wszystkim, nawet osobom po kontuzjach.
Stretching (rozciąganie) - zajęcia skoncentrowane na rozciąganiu wszystkich mięśni, a zatem likwidujące przykurcze mięśniowe, poprawiające gibkość.
Na zajęcia zapraszamy w każdy wtorek i czwartek o godz. 19.15. Czas trwania: 60 min, koszt pojedynczego treningu: 8 zł, miesięczny karnet: 46 zł
Zajęcia prowadzi Lidia Zastawna- wykwalifikowany instruktor rekreacji ruchowej, specjalność: fitness - nowoczesne formy gimnastyki